Inden man køber et abonnement, så kig på vores priser, hvor vores 3 forskellige pakker er beskrevet. Kontakt os også gerne via mail eller telefon, hvis I har spørgsmål til de forskellige pakker/priser. Hvis man ønsker at gøre brug af nogle af tillægsmodulerne, så kan dette gøres efterfølgende, når man er kommet i gang med systemet.

Køb bronzepakken    Køb sølvpakken    Køb guldpakken

Kom godt i gang

Vi kan hjælpe jer godt i gang med systemet. En opstartsfase forløber ofte således:

  1. I fremsender et regneark – fx i Excel – med alle jeres medlemmer til os.
  2. Vi lægger alle jeres medlemmer fra regnearket ind i systemet.
  3. Ud fra regnearket kan vi også oprette alle jeres hold, kontingenter og andre grupperinger. Det kræver blot, at disse ting er anført som kolonner i regnearket – ligesom I fx har navn, adresse, email, etc. som kolonner i regnearket.
  4. I fremsender en kontoplan i et regneark, hvis I ønsker at anvende regnskabsmodulet, og vi lægger kontoplanen ind.
  5. Vi hjælper med at sætte en tilmeldingsformular op til nye medlemmer, hvis I ønsker dette.
  6. Hvis I har en hjemmeside som også skal køre via systemet, så skal I selv lægge indhold (tekster og billeder) ind. Det er nemt at lægge indhold ind. Hvis man kan finde ud af fx Word, så vil man også kunne finde ud af at lægge indhold ind. Det kræver ikke nogle særlige tekniske forudsætninger. Vi kan naturligvis guide jer til, hvordan I gør, hvis I har spørgsmål.
  7. Vi hjælper med at lave andre tilpasninger, så systemet passer til lige præcis jeres behov.
  8. Vi hjælper jer via mail og/eller telefon til I er kommet godt i gang. I kan ringe og skrive lige så meget I vil – det koster ikke noget ekstra at ringe/skrive til os, da dette er en del af abonnementet.
  9. Efterfølgende er der naturligvis også løbende support via mail og/eller telefon, og her kan I også ringe/skrive lige så meget I vil uden at det koster ekstra.

Vi har gjort ovenstående mange gange før, så vi ved hvad der skal til for at få jer godt i gang med systemet.

Alt ovenstående koster ikke noget ekstra, men er indeholdt i det oprettelsesgebyr, som betales ved opstart.

Det vigtigste er, at I kan trække jeres medlemmer ud i et regneark. Hvis I anvender et andet system i dag, så kan I helt sikkert trække jeres medlemmer ud af dette system. Alternativt skal I starte op fra scratch uden at lægge medlemmerne ind, og i stedet bede medlemmerne om at oprette sig på ny. Denne fremgangsmetode vil vi dog sjældent anbefale, da I nemt kan miste medlemmer ved denne fremgangsmetode.

Eksempel på regneark med medlemmer:

 

 

 

Ovenstående er blot et eksempel. Jeres kolonner i regnearket behøver ikke stå i den rækkefølge, som er vist ovenfor. Det vigtigste er blot, at medlemsdata er ordnet i forskellige kolonner. Men rækkefølgen og navnene på kolonnerne er underordnet.