Inden man køber et abonnement, så kig på vores priser, hvor vores 3 forskellige pakker er beskrevet. Kontakt os også gerne via mail eller telefon, hvis I har spørgsmål til de forskellige pakker/priser. Hvis man ønsker at gøre brug af nogle af tillægsmodulerne, så kan dette gøres efterfølgende, når man er kommet i gang med systemet.

Køb bronzepakken    Køb sølvpakken    Køb guldpakken

Kom godt i gang

Vi kan hjælpe jer godt i gang med systemet. En opstartsfase forløber ofte således:

1. I fremsender et regneark – fx i Excel – med alle jeres medlemmer til os.
  2. Vi lægger alle jeres medlemmer fra regnearket ind i systemet.
  3. Ud fra regnearket kan vi også oprette alle jeres hold, kontingenter og andre grupperinger. Det kræver blot, at disse ting er anført som kolonner i regnearket – ligesom I fx har navn, adresse, email, etc. som kolonner i regnearket.
  4. I fremsender en kontoplan i et regneark, hvis I ønsker at anvende regnskabsmodulet, og vi lægger kontoplanen ind.
  5. Vi hjælper med at sætte en tilmeldingsformular op til nye medlemmer, hvis I ønsker dette.
  6. Vi hjælper med at lave andre tilpasninger, så systemet passer til lige præcis jeres behov.
  7. Vi hjælper jer via mail og/eller telefon til I er kommet godt i gang. I kan ringe og skrive lige så meget I vil – det koster ikke noget ekstra at ringe/skrive til os, da dette er en del af abonnementet.
  8. Efterfølgende er der naturligvis også løbende support via mail og/eller telefon, og her kan I også ringe/skrive lige så meget I vil uden at det koster ekstra.

Vi har gjort ovenstående mange gange før, så vi ved hvad der skal til for at få jer godt i gang med systemet.

Alt ovenstående koster ikke noget ekstra, men er indeholdt i det oprettelsesgebyr, som betales ved opstart.

Det vigtigste er, at I kan trække jeres medlemmer ud i et regneark. Hvis I anvender et andet system i dag, så kan I helt sikkert trække jeres medlemmer ud af dette system. Alternativt skal I starte op fra scratch uden at lægge medlemmerne ind, og i stedet bede medlemmerne om at oprette sig på ny. Denne fremgangsmetode vil vi dog sjældent anbefale, da I nemt kan miste medlemmer ved denne fremgangsmetode.

Eksempel på regneark med medlemmer:

Ovenstående er blot et eksempel. Jeres kolonner i regnearket behøver ikke stå i den rækkefølge, som er vist ovenfor. Det vigtigste er blot, at medlemsdata er ordnet i forskellige kolonner. Men rækkefølgen og navnene på kolonnerne er underordnet.