Lad dine medlemmer betale opkrævninger med et enkelt swipe

Med ForeningLet kan du nemt holde styr på alle dine medlemmer.

Vi gør hverdagen nemmere for alle dem som administrerer medlemmer, og tilbyder blandt andet følgende funktioner:

• Medlemsdatabase
  • Opkrævningsmodul
  • Tilmeldingsmodul
  • Regnskabsmodul
  • Kommunikationsmodul (mail og sms)
  • Og meget mere

ForeningLet understøtter MobilePay Subscriptions, og dermed kan jeres medlemmer betale en opkrævning eller en tilmelding med et enkelt swipe og samtidig tilmelde fremtidige opkrævninger til at blive betalt automatisk – uden at medlemmet skal gøre noget. Alle indbetalingerne bliver automatisk registreret i ForeningLet, så I altid nemt kan se hvem der har betalt.

Hjælp til at komme igang
Vi hjælper jer i gang, så I kan begynde at opkræve medlemmerne via MobilePay Subscriptions.

Når I tilmelder jer, skal I sørge for at blive oprettet som erhvervskunde hos MobilePay. Der gøres på deres portal her: Opret dig som kunde hos MobilePay.

Hvis I allerede er erhvervskunde hos MobilePay, så skal I bare logge ind og aktivere MobilePay Subscriptions.

Når I har aktiveret MobilePay Subscriptions, så skal I tilbage i ForeningLet og her skal I klikke på jeres foreningsnavn/virksomhedsnavn oppe til højre og sætte hak i “MobilePay Subscriptions” (husk at gemme), og derefter vælge “Opsætning -> MobilePay Subscriptions -> Opsætning” og trykke på den blå knap “Forbind til MobilePay Subscriptions”.

Nu er I klar til at medlemmerne kan betale via MobilePay Subscriptions.